Verkkokaupan toimitusehdot
Voimassa 01.10.2021 alkaen
Yleistä verkkokaupasta
Verkkokaupan tuotteita myy Osmo Mäenpää Oy Myymme tuotteita Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä. Tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen asiakkaan tiedot, hinnat sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Maksutavat
Tuotteet ja niiden toimituskulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa Paytrailin tarjoamilla maksutavoilla.
Maksupalveluntarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella sekä korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle OSMO MÄENPÄÄ OY. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.
Paytrail Oyj
y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
Paytrail kerää maksutapahtuman yhteydessä IP-osoitteen, maksutavan sekä maksuajankohdan.
https://www.paytrail.com/tietosuojaseloste-paytrailin-maksupalvelu
Toimitusaika
Toimitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Pankkiyhteyksistä riippuen siihen kuluu 1-4 arkipäivää laskun maksamisesta. Ilmoitamme tuotekohtaiset toimitusajat tuotesivulla. Mikäli tuote on tilapäisesti loppunut ilmoitamme asiakkaalle uuden toimitusajan sähköpostilla.
Toimitustapa ja toimituskulut
Toimituskulut sisältävät kaikki postitus- ja pakkauskulut.Voit katsoa toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset pakettina ja sitä voi seurata lähetystunnuksella. Seuraavassa maakohtaiset toimituskulut:
Vaihto- ja palautusehdot
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus.Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.
Asiakkaan tulee ilmoittaa tekemästään palautuksesta meille etukäteen. Ilmoituksen voi tehdä asiakaspalveluumme.
Palautusosoite:
Osmo Mäenpää Oy
Vetopöytäväylä 3
60100 Seinäjoki
Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.
DB Schenker Palautus
Kuluttaja voi palauttaa verkkokaupan lähetyksen lähimpään DB Schenker-noutopisteeseen samalla lähetystunnuksella millä paketti on noudettu. Alkuperäisessä paketissa ollut kollitarra kannattaa säilyttää, koska se nopeuttaa palauttamista.
Noutamatta jääneet tilaukset
Noutamatta jääneestä ja meille palautuneesta paketista veloitamme lähetyksen todelliset lähetys-ja palautuskulut (15€)Jos toimitus kestää yli viikon (normaali toimitusaika on 1-4 päivää), ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme jotta voimme selvittää paketin sijainnin ennen takaisin palautumista. Noutamatta jäänyt ja meille palautunut paketti voidaan toimittaa uudelleen asiasta sovittaessa. Tällöin asiakkaan on maksettava uudet postimaksut.
Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi asiakaspalveluumme. Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut lähetyksessä, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio DB Schenkerille.
Muuta
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. OSMO MÄENPÄÄ OY käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.